17 Kasım 2015 Salı

Hamilelikte 18. Hafta – En Güzel Doğum Günü Hediyesi

Yeme içme normale döndü ya benden iyisi yok bu dünyada. Tanrım yemek yiyebilmek ne büyük bir nimetmiş! İlk 4 ayında açlıktan yerlerde sürünen ben “Eğer yemeye başlarsam, 100 kilo da olsam bırakın beni. Kimse tek laf etmesin, yiyeceğim” diyordum. Öyle de olmuyor tabi… Hareketlerin ağırlaştıkça, kilon arttıkça, doktor uyardıkça yine de ‘duruyorsun’. Artık az da olsa salçalı, yağlı yemek yiyebiliyor, birkaç kaşık çorba da içebiliyordum. Krize girdiğinde 1 kilo yaş pastayı ‘götürebilen’ ben, hamile kalınca tatlıyı tamamıyla bırakmıştım ama şimdilerde yeniden tatlıya karşı istek duyuyordum.

18. haftaya kadar tatlı isteğimin normale dönmesini gerçekten diliyordum çünkü doğum günü haftamdı. İnsan kendi doğum günü pastasını da yemesindi? 4 Kasım 2015. Bu dünyada ‘tek başıma’ kutlayacağım son doğum günüm. Gelecek yıl mumları söndürmek için bir ortağım olacak ve O kendi pastasının farkına varana kadar benim pastama göz dikecek biliyorum. J Heyecanla o günleri bekliyorum. Şimdilerde bir kız çocuğumun olmasına da alışmışken cicili bicili doğum günü elbiselerine bile gözüm ilişiyor. J

Klasik doğum günü sabahı… Facebook’tan kutlamalar, mesajlar, telefonlar, mailler… Fuat’tan bir beklentim yok, çiçekti, hediyeydi zira çok zor zamanlarda yanımda olması benim için en büyük hediyeydi… Akşama da sözleştik zaten, ailelerle birlikte olacaktık. Annelerden mantı istemiştim. Kadriye annemlerde toplanacaktık. Onlara da söyledim ‘Hediye işine girmeyin’ diye. (Dinlememişler orası ayrı… Yeni hamile kıyafetlerimi mantı partisinden sonra deneyecektim. J)

Ofiste kutlamaları kabul ederken elinde bir kutu bir adam geldi, beni sordu. “Fuat yine çiçek göndermiş” diye teslim aldım kutuyu… Derken heyecanla ne olduğunu anlamaya çalıştım. Görünüşte çiçek olan bir buket, içiyse bebek kıyafetleriyle donatılmış. Harika! Harika! Aldığım en güzel doğum günü hediyesi. Daha kızımıza bir çift çorap bile almamışken Fuat bana doğum günümün ennnn güzel hediyesini kızına da ilk kıyafetini almıştı. Küçük bebek buketi kız adındaki bu çiçeği açmaya kıyamadım. 3-6 aylık olduğu için bebeğimiz doğduğunda da odasında bir süre daha duracak… Ne kadar şanslı bir eş, anne adayı olduğumu anlatmaya gerek var mı artık?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder